STOMATOLOGIA ZEN - Hajar Bahri
MEDYCYNA ESTETYCZNA
profesjonalizm i skuteczność

Technologie

Radiowizjografia to najnowocześniejsza technika wykonywania cyfrowych zdjęć zębów. Użycie najnowocześniejszego sprzętu pozwala na zmniejszenie dawki promieniowania RTG o 90% w porównaniu ze zdjęciami z aparatu analogowego, dzięki czemu jest to metoda znacznie bezpieczniejsza dla pacjenta i lekarza. Podczas wykonywania zdjęcia pacjent nie musi przechodzić do innego pomieszczenia, nie musi nawet wstawać z fotela. Wykonanie zdjęcia jest bardzo szybkie – obraz w doskonałej rozdzielczości jest natychmiast widoczny na ekranie komputera. Pozwala to lekarzowi na ewentualne dokonanie pomiarów czy poddanie zdjęcia obróbce, np. na powiększenie interesującego go fragmentu zdjęcia, a zatem na szybką i skuteczną diagnozę. W gabinecie Stomatologia Zen w Warszawie- Żoliborz posiadamy radiowizjografię firmy Kodak.

Pantomogram - to specjalistyczny aparat RTG służący do wykonywania przeglądowych zdjęć stomatologicznych, tzw. pantomogramów. Są to zdjęcia prezentujące ogólny stan wszystkich zębów oraz kości i stawów przyległych do uzębienia, a także częściowo zatok szczękowych. W Stomatologii Zen  dysponujemy najnowocześniejszym pantomogramem cyfrowym, dzięki czemu  dawka promieniowania jest ograniczona do minimum. Wykonanie pantomogramu zalecane jest przed rozpoczęciem leczenia u każdego pacjenta. W gabinecie Stomatologia Zen w Warszawie- Żoliborz posiadamy pantomogram firmy Kodak.

Sedacja wziewna (czyli podtlenek azotu zmieszany z tlenem), nazywany również gazem rozweselającym- to niezwykle przyjazna i bezpieczna metoda walki z lękiem i bólem. Znajduje zastosowanie w stomatologii,  jako środek redukujący ból i stres w fotelu dentystycznym. Polecany najmłodszym pacjentom, gdyż  zyskują najwięcej dzięki leczeniu gazem rozweselającym. Niektórzy lekarze sugerują by od samego początku, zanim jeszcze dziecko nabędzie złych skojarzeń, rozpocząć leczenie z zastosowaniem sedacji wziewnej. Sedacja także ma zastosowanie w leczeniu dorosłych ,zwłaszcza u tych, którzy obawiają się igieł.  Dawkę podtlenku azotu możemy precyzyjnie dopasowywać do reakcji pacjenta, zwiększając lub spłycając stan rozluźnienia. Sedacja polega na podaniu pacjentowi podtlenku azotu i tlenu przy pomocy niewielkiej maseczki twarzowej. Zabieg ten jest przeprowadzany tuż przed rozpoczęciem leczenia stomatologicznego. Pacjent nie traci świadomości. Inaczej niż w przypadku znieczulenia ogólnego kontakt z pacjentem utrzymywany jest cały czas, a on sam zachowuje podstawowe odruchy. Sedację można porównać do hipnozy – lekarz przez cały czas ma kontakt z pacjentem, którzy czują przyjemną euforię, spokój, a pod wpływem sugestii hipnotycznych odczuwają bardzo realne złudzenia (np. u dzieci latanie samolotem). W Stomatologii Zen w Warszawie na Żoliborzu, dysponujemy odpowiednią aparaturą, która  ułatwia pokonanie lęku przed dentystą, zwłaszcza najmłodszym pacjentom. Posiadamy system sedacji MDM wyprodukowany w USA zgodnie z najwyższymi standardami produkcyjnymi, spełniającymi wysokie wymagania europejskich i międzynarodowych certyfikatów.

Laser Fona- W naszym gabinecie stosujemy Laser Fona. Urządzenia laserowe stwarzają nowe możliwości dla praktyki stomatologicznej. Dzięki wykorzystaniu zaledwie jednego urządzenia, można przeprowadzać szereg zabiegów w zakresie chirurgii tkanek miękkich, periodontologii, endodoncji, eliminacji drobnoustrojów, leczenia bólu i wybielania. Leczenie laserowe jest przede wszystkim mniej bolesne, zdrowienie pacjenta przebiega szybciej, a ogólne wyniki leczenia są lepsze w porównaniu z konwencjonalnymi procedurami. Zastosowanie: 1.Chirurgia tkanek miękkich- Zabiegi chirurgiczne zostają przeprowadzone z wysoką precyzją i praktycznie minimalnym krwawieniem wraz z profilaktyką zakażenia, mniejszym bólem i przyspieszonym zdrowieniem pacjenta. 2. Endodoncja- Możliwe jest osiągnięcie doskonałych wyników leczenia, ponieważ urządzenie laserowe bardzo skutecznie eliminuje drobnoustroje, stymuluje wzrost tkanek oraz kości i przyspiesza gojenie. 3. Periodontologia- Większy komfort dla pacjenta dzięki bezbolesnemu zabiegowi i doskonałym wynikom po zabiegu, w tym przyspieszonemu gojeniu i wzrostowi zdrowych tkanek miękkich. 4.Wybielanie-Wybielanie laserowe jest bardzo skuteczne i szybkie. Oznacza to niższe ryzyko wystąpienia nadwrażliwości zębów po zabiegu oraz piękny, biały uśmiech.

Wirówka laboratoryjna do separacji osocza bogatopłytkowego (PRP) lub fibryny bogatopłytkowej (PRF).- Fibryna bogato płytkowa (PRP)- Zabiegi chirurgiczne wiążą się z ryzykiem wystąpienia komplikacji pozabiegowych. Prawidłowe gojenie tkanek jest priorytetowym czynnikiem wpływającym na sukces terapeutyczny. Gojenie uszkodzonych tkanek przez regenerację daję największe szanse utrzymania długotrwałego efektu leczenia. Fibryna bogatopłytkowa jest koncentratem płytek pozyskiwanym z krwi własnej pacjenta. Zawiera szereg czynników przyśpieszających angiogenezę, tworzenie się fibroblastów i osteoblastów, przyśpiesza proces gojenia. Przez to, że jest materiałem autogennym, pozwala uniknąć wielu problemów wiążących się z zastosowaniem materiałów pochodzenia zwierzęcego, jak: dostępność, termin ważności, cena lub nieprzyjęcie się materiału. W ocenie radiologicznej zaobserwowano zwiększoną gęstość tkanki kostnej w przypadku użycia PRF do augmentacji zębodołów poekstrakcyjnych. Osocze bogatopłytkowe PRP („Wampirzy lifting”)- Zabieg osoczem bogatopłytkowym polega na pobraniu niewielkiej ilości krwi pochodzącej od pacjenta do specjalnych probówek, następnie krew poddaje się wirowaniu w wirówce. Wstrzykując osocze bezpośrednio w odpowiednie warstwy skóry przyspieszamy proces regeneracji oraz odnowy tkanek i pobudzamy fibroblasty do produkcji nowego kolagenu. Właściwości otrzymywanego osocza bogatopłytkowego to właściwości gojące, wyeliminowane w 100% ryzyko alergii, całkowicie biokompatybilne, niepowodujące zapalenia, hemostatyczne, redukujące ból, powodujące silną biostymulację fibroblastów i regenerację tkanek.

Dermapen to rewolucyjne urządzenie, które skutecznie potrafi usunąć niedoskonałości. Urządzenie posiada funkcję automatycznego nakłuwania skóry która zwiększa efekt terapii poprzez podniesienie stopnia przenikania substancji w skórę, jednocześnie redukując ból i dyskomfort podczas zabiegu. Urządzenie pozwala wprowadzić kosmetyki w głąb skóry przy pomocy pulsujących igieł ( od 20 do 90 nakłuć na sekundę). Poprzez powstałe podczas zabiegu mikrouszkodzenia, organizm inicjuje szereg reakcji "samonaprawczych", dzięki którym filanlym skutkiem jest poprawa wyglądu, gęstości skóry- redukcja zmarszczek, poprawa kolorytu. Ekstremalna szybkość automatycznego, prostopadłego nakłuwania skóry, zwiększa skuteczność terapii mikroigłowej poprzez zwiększenie absorpcji produktów. Dzięki bardzo cienkim igłom ból podczas zabiegu prawie nie występuje. Urządzenie jest równie skuteczne co zabiegi laserowe i peelingi chemiczne.

Skalero-piaskarka NSK - Varios Combi PRO- System do higieny - skaler i piaskarka w jednym. Dzięki temu urządzeniu w Stomatologii Zen W Warszawie - Żoliborz możliwe jest łatwe i skuteczne usuwanie kamienia nazębnego.

Fizjodyspenser- NSK- Posiadamy inteligentny mikrosilnik chirurgiczny z podświetleniem i zaawansowaną kalibracją obrotów. Specjalnie zaprojektowany dla potrzeb implantologii i chirurgii twarzowo - szczękowej, charakteryzuje się dynamicznym momentem obrotowym.

Endometr NSK-W Stomatologii Zen W Warszawie- Żoliborz do leczenia kanałowego stosujemy endometr o wyjątkowej precyzji pracy dzięki technologii SmartLogic, która zmniejsza do minimum wszelkie zakłócenia powodowane przez środowisko pracy endometru, w celu jak najdokładniejszego wyznaczenia wierzchołka kanału zębowego.

Mikrosilnik Endodontyczny NSK - stosujemy specjalnie przeznaczony do leczenia kanałowego mikrosilnik.

• Parking

• Stojak na rowery