STOMATOLOGIA ZEN - Hajar Bahri
MEDYCYNA ESTETYCZNA
profesjonalizm i skuteczność

Laseroterapia

W naszym gabinecie stosujemy Laser Fona. Urządzenia laserowe stwarzają nowe możliwości dla praktyki stomatologicznej. Dzięki wykorzystaniu zaledwie jednego urządzenia, można przeprowadzać szereg zabiegów w zakresie chirurgii tkanek miękkich, periodontologii, endodoncji, eliminacji drobnoustrojów, leczenia bólu i wybielania. Leczenie laserowe jest przede wszystkim mniej bolesne, zdrowienie pacjenta przebiega szybciej, a ogólne wyniki leczenia są lepsze w porównaniu z konwencjonalnymi procedurami.

Zastosowanie:

1. Chirurgia tkanek miękkich

Zabiegi chirurgiczne zostają przeprowadzone z wysoką precyzją i praktycznie minimalnym krwawieniem wraz z profilaktyką zakażenia, mniejszym bólem i przyspieszonym zdrowieniem pacjenta.

1. Endodoncja

Możliwe jest osiągnięcie doskonałych wyników leczenia, ponieważ urządzenie laserowe bardzo skutecznie eliminuje drobnoustroje, stymuluje wzrost tkanek oraz kości i przyspiesza gojenie.

1. Periodontologia

Większy komfort dla pacjenta dzięki bezbolesnemu zabiegowi i doskonałym wynikom po zabiegu, w tym przyspieszonemu gojeniu i wzrostowi zdrowych tkanek miękkich.

1. Wybielanie

Wybielanie laserowe jest bardzo skuteczne i szybkie. Oznacza to niższe ryzyko wystąpienia nadwrażliwości zębów po zabiegu oraz piękny, biały uśmiech.

• Parking

• Stojak na rowery